Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb Terezou Čechovou, IČ 02027658, se sídlem Koperníkova 2282/4, Praha 2, (dále jen "provozovatel") a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen "zákazník").
Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávané činnosti.
- masážní, rekondiční a regenerační služby,
- poradenská a konzultační činnost,
- mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.
Nákupem dárkového poukazu nebo telefonickým či elektronickým objednáním konkrétní služby projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Objednání služby probíhá přes sociální sítě, kontaktní formulář nebo e-mailem.
Zaplacením objednávky se objednávka považuje za závaznou.
Pokud zákazník nepřevezme plnění objednávky (vyzvednutím u dopravce), objednávka propadá v celkové výši.
Poskytovatel má právo odmítnout plnění služby před provedením platby zákazníkem nebo navrácením zaplacené úhrady zákazníkovi v případě:
- zdravotní stav zákazníka spadá do oblasti odborné lékařské péče a/nebo potíže zákazníka spadají mimo oblast podnikání a nabízených služeb provozovatele,
- poskytovatel má nedostatek informací k plnění služby od zákazníky a/nebo zákazník nekomunikuje či opakovaně mění svá stanoviska,
- zákazník se během objednávání či při poskytování služby vyjadřuje nepřístojným způsobem.
Poskytování služeb není náhradou lékařské péče a zákazník přijímá sám za sebe zodpovědnost.
Poskytovatel negarantuje očekávaný efekt zákazníkem.
Ceník služeb je k dispozici na webové stránce www.cechovatereza.cz.
Pokud je zákazník přesvědčen, že poskytnutá služba má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), má právo uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanský zákoník).
Bude-li vada odstranitelná, může se domáhat buď nápravy nebo přiměřené slevy z ceny.
Nelze-li vadu odstranit, může se zákazník domáhat přiměřené slevy z ceny.
Důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá subjektivnímu očekávání zákazníka – poskytovatel negarantuje očekávaný efekt.
Reklamaci služeb může zákazník uplatnit na e-mailu info@terezacechova.com. K reklamaci uveďte následující: kontaktní údaje (mob., e-mail), popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Reklamaci vyřídí provozovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud nebude písemně oboustranně domluveno jinak.
Objednání poukazu lze přes kontaktní formulář, sociální sítě nebo e-mail.
Po objednávce přijdou na e-mailovou adresu zákazníka platební pokyny pro úhradu zvoleného poukazu. Po provedení úhrady bude zaslán poukaz v PDF.
Splatnost úhrady činí 10 pracovních dnů od zaslání platebních pokynů na e-mail zákazníka, pokud není uvedeno jinak, v případě, že nebude do té doby platba připsána na účet provozovatele, má se za to, že zákazník objednávku stornoval a zaslání poukazu již nepožaduje.
Platnost dárkového poukazu je 1 rok.
Uplatnit lze dárkový poukaz na úhradu typu služby, na kterou byl zakoupen – tato informace je vždy uvedena na poukazu včetně platnosti poukazu. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit při objednávání služby a pro ověření platnosti/autorizaci je nutné nahlásit číslo poukazu.
Poukaz nelze směnit za hotovost či jiný typ služby, pokud se poskytovatel se zákazníkem nedomluví písemně jinak.
V případě expirace dárkového poukazu poukaz propadá bez náhrady v plné výši.
Zákazník má právo při objednávce poukazu přes internet do 14 dnů odstoupit od smlouvy.
Odstoupení probíhá písemnou formou na e-mailovou adresu provozovatele info@terezacechova.com, uvedením svých údajů a čísla poukazu.
Částka bude navrácena zpět na bankovní účet zákazníka, ze kterého byla placena, nejpozději do 14 pracovních dnů.
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má zákazník právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Zákazník je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to v případě, že se s provozovatelem spor nepodařilo vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, poprvé. Zákazník má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platbu za službu je možné provést převodem na účet nebo QR kódem, případně skrz platební bránu.
Při platbě bankovním převodem má provozovatel nárok požadovat potvrzení o platbě.
Doprava zásilky probíhá přes Zásilkovnu nebo PPL. Poštovné a balné je zdarma.
Tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a řídí se českým právním řádem, pro případné spory jsou příslušné české soudy.
Podmínky jsou účinné dne 1.9.2024.
Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek.
Popište mi Vaše potíže nebo dotazy, pošlu Vám doplňující informace.